hej uppdatering

Idag longerade jag både Zack och Cindy. Ubbe och Otto fick vila!
Skolan gick hyfsat snabb. Var med Anna en stund efter skolan och stack sen till stan med Jasse och letade jacka,skor och annat smått och gott inför vintern. Hittade en super mysig vinterjacka med låtsaspäls på. Jätte go och det är rabatt så den kostar 400:- så Mamma borde tycka det är okej!

Med detta så har jag inte så mycket att säga förutom att skolan rullar på. Läxor är inlämmnade i tid, prov är avklarade. Hästarna är bra i form och allmänt duktiga.

Just deja, om allt funkar så ska jag kanske till Amanda Larsson på Lördag eftermiddag/kväll och sova där för att sen ha en träning för henne med Twixan. Ge henne en massa tips inför GP-kvalet och vardagligen.
Och imon ska jag träffa en annan sötnos, Amanda Liljevall. Hon kommer till Alingsås så äter vi lite och snackar och har riktigt kul som vi brukar!

/jenny

Kommentarer
Postat av: amanda

fyfan va jag älskar dig, tack så jävla mycket för att du finns här för mig. Har gråtit så mycket idag men när jag var med dig fick du mig på andra tankar.

ILY<3

2011-10-14 @ 20:28:37
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0