inte bloggsugen

Är inte alls sugen på att logga in och skriva här. Har ingenting att skriva känns det om. Tappat suget efter att skriva till er läsare. Men jag vet att det bara är tillfälligt och att jag kommer ha en massa att skriva sen men just nu är det så himla mycket att göra så bloggen skjuts åt sidan...
Men jag gör ett försök för att få till ett hyfsat intressant inlägg!

Idag är det samma hästar som ska ut. Blir härliga långa runder idag med. Och nu ställer man tillbaks klockan en timme - eller är det fram? Måste vara bak.
Ska också börja ta fram schabrak inför helgen och se till att jag hinner fixa Ubbe's man. Den börjar bli lite för lång så han ska friseras. Ska nog ha knoppar inför helgen men  den måste vara i någorlunda längd.

Nu ska jag fixa en grej som ska komma upp här längre fram över dagen!
Just deja, hade ni kul igår ni som friade halloween? :)

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0