Inte mig själv ..eller ?

Jag vet inte .. kanske jag är det ? men det har hänt ngt ? ngt som får mig att bara brista i gråt? Vissa stunder är allt på topp.. men efter en sekund kan knappen vridas till noll...
Så NU har jag startat en blogg , där ja bara skriver av mig totalt! 100% seriöst och jag hoppas ni någon gång förstår ? Den är inte riktigt färdig , då jag startade den för ca 2 dagar sedan?

NATURLIGT VIS kommer jag INTE sluta med denna bloggen! Promise ! Men startade en blogg TILL bara för att jag behövde SKRIVA AV MIG! Kanske svårt att förstå , hur Kelly jag wessling mår dåligt? men jag har haft en ..  nä nu ska jag inte säga för mycket .,, förlåt :/

men läs gärna !
www.kellyelinmarie.devote.se



Så tro inget annat en att jag kommer fortsätta med denna bloggen!
Den andra kommer säkert inte hålla så länge ,, får se !
SÅ JENNY! FIXA DESIGNEN SÅ SKRUVAR VI UPP VOLYMEN TILL 200% !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0