Mässa-Donken-Palm-STALLET!!!!

Japp , idag var en HELT GO TORSDAG! Känndes nästan som en fredag :D

Dagen började med att jag SLAPP att gå till skolan , och fick ist sova ut till 9:00! När jag vaknade hade jag som vanligt mitt morgon TE , med macka och kornfalkes. Tog det allmänt chill! Sedan så kom jag på att jag skulle lämna in en Franska läxa , so jag gjorde det! (Helt amazing!) Efter att jag gjort och lämnat in Franskan .. så kollade jag mig om kring, VART FAN ÄR MITT GOLV? , ja ni fattar nog? alla kläder låg som en matta över hela golvet ;) så det böhövdes göra ngt åt det ! och vipps hade kelly ett golv IGEN ;)

Sedan gick jag runt i hela huset och letade efter kläder som jag skulle kunna tänka mig ha på mig.
Resultatet blev:
•Jeansjacka - Levis
•''typ'' Militärfärgade byxor? -Gina .. tror jag?
•Gräddfärgad blus-Vettefan?
•pippi/militär skor? om ni fattar ? en liten blandning ;) - Skopunkten.
Till detta hade jag lockigt hår med smink o.sv ^^

Efter det så ringde jag hit amanda ,så fick vi i oss lite lunch innan vi drog oss mot bussen som skulle köra mot Gbg !
Vi skulle nämligen gå till Gymnasie-mässan :D ganska OK , eftersom att jag redan vet ungefär vad jag vill gå fö linje så gick det snabbt och enklet ! När vi hade gått där i ca 1 timma tröttnade vi och stack till Donken ! MuuummmS !

Sedan blev det hemfär för våran del eftersom att båda hade stall göra , och hästar att rida.

Rojsans ridpass var ganska ''simpel''!
•Först skrittade vi ut 20minutersundan.
•Sedan joggade vi lite i paddocken.
•Sedan gallopperdae vi , och tränade galloppombyten!
•Och sedan fick jag för mig att hon behövde träna på att korta sig .. och ja, vad tror ni inte min uderbar ponny gör? kortar sig som F*N ! skkiiiit duktig!

Så nu sitter jag här i min säng och ska snart bädda ner mig , för att tagga F.R.E.D.A.G.! JIIIPPPIIII! Sedan taggar vi Lördag , då tävlingsdagen börjar kl: 13.00 ! så det lär bli en sen tävlingsdag !


en äkta kille älskar inte tusen tjejer,han älskar en tjej på tusen olika sätt! ♥

xoxo

//kelly

Kommentarer
Postat av: mimmi

vart vill du gå?

2011-10-15 @ 14:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0