Mi Månriddare...

Nu är Mi är och är ute och rider med min syster. Jag vet att Mi sen sätter sig vid datan och klickar in hit kommer läsa de här orden:
Mi, du är guldvärd hjärtat! Och jag är så otroligt tacksam över att ha dig som min vän. Glöm aldrig att jag älskar dig bebis!

Jag ska rida ut Ubbe idag. Otto får vänta tills imon. Ska rida ut med någon annan så jag inte rider ut själv och bråkar med han i onödan nu när han är i trotsåldern.
Zack ska ridas med Cindy på släp eller tvärtom - har inte bestämt mig.

/jenny

Kommentarer
Postat av: Mi <3

Eyy, jag älskar diig!

Du är BÄST !

Pusssssss <3

trodde du hade skrivit massa skit...

Men älskar diiig ! <3

2011-10-28 @ 20:57:02
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0