otroligt trött

Finns inga ord för hur trött jag är men idag har jag hunnit med en hel del.
Red Otto i paddocken och satte han på plats. Med det menar jag att han inte fick springa med huvudet upp i luften, bocka eller vara allmänt envis. Han gick alldeles utmärkt. Hade en del bommar som jag la in.
Ubbe red jag ut. En tickande bomb som vanligt men jag galopperade han på en stoooooor mötesplats. Den var var som en stor mittvolt. Efter en stund släppte han riktigt bra i höger. (stelare i den sidan)

Zack och Cindy pussade jag en massa på. Det blev för mörkt för snabbt men jag mockade och fixade. Nu ligger jag här och har inget att göra. Ska fixa mig inför sov-time.

Amanda Larsson, jag vet att du läser detta nu. Men vi ses på söndag då? Smsa mig när du ser detta.
Puss på dig med din clementin!<3


I tried to be someone I never wanted to be.
/jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

Nej jag läser INTE detta...jag bara kommenterar detta xbxb haha kan ju inte smsa för min f*****g telefon funkar inte :S men jag pratar med mamma i morgon så skickar jag medelande till dig på fb ♥ loveu

2011-10-12 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0