planer för dagen + laguppställning

Idag blir det att rida Zack och Cindy i första hand ink Ubbe. Otto rider jag lite ibland, just för att han ska smälta allt han lär. För han är otroligt lättlärd och sen hinner jag inte med att rida honom varenda dag men jag pussar alltid lite på honom.

Sen ska det putsa,packa och fixa hästarna inför morgondagen då det är Final i DIV 2 som går på Alingsås RS - skönt att slippa åka långt!

Klasserna är LC+5 hela dagen dvs förklass och lagklass. Skulle det vara intressant att se lagen?
Jag skriver dem nedan, men ett lag är omgjort då Amanda skulle till Varberg och kvala gp-ponnyn så fick skifta lite ryttare men jag beskriver det nedan.

Lag 1.
Hilde Hönsvik - Gunsmoke
KAT B
Jenny Wissén - Cindy KAT C
Jennifer Ekberg - High Energy KAT C
Malin Hönsvik - Stackarps Davis KAT D

Innan var ingen av hönsvik med, eller jo Hilde var nog med första omgången - har ingenaning. Men jag är i laget med Cindy precis som jag var andra omgången. Jennifer kom in i detta laget, innan red hon i lag 2 om jag minns rätt. Men nu är det ett grymt lag!

Lag 2.
Emily Wissén - Järpe KL
KAT B
Zelda Mohoff - Lisbryan Cruiser KAT C
Hilde Hönsvik - Mazetti KAT C
Lisa Norberg - Mira Stjärnljus KAT C

En hel ommöblering här med men det ska nog funka detta!

Lag 3.
My Wissén - Ubbareds Lana KAT A
Matilda Juliusson - Magic Carpet KAT B
Emily Wissén - Kingsby Thistle KAT C
Jenny Wissén - Sörbys Zack KAT C

Detta är det ända laget som har vart likadant sen start! Man ändrade om de andra 2 lagen pga saknade ryttare men LAG 3 har vart såhär från början, just nu leder vi serien!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0