plugg,plugg och återigen plugg

Har haft en massa prov och inlämningar de senaste 2 veckorna. Och en prao plats är fixade, men den jag behöver få tag på och snacka med om vissa grejer som gäller svarar inte. Och imon skulle de andra prao stället ringa till skolan och bekräfta att det var OK att praoa där.
Så livet rullar på och har nu NO prov imon. Kan det riktigt bra så jag hoppas det håller i sig.

Tävling på Söndag. Final i DIV2 och den avgörs i Alingsås RS. Så både Cindy och Zack ska få vara fina och få knoppar i manen men jag låter pannluggen vara utsläppt. Tycker det är finast så!

Jag har en hel del att göra nu men får se om jag uppdaterar något mer. Förlåt för ur dålig uppdatering men flera grejer händer utanför bloggen och tyvärr får bloggen lida för det.
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0