pluggplugg

Idag har jag bara ridit Ubbe. Mycket trav i lågform.
Fixade 2 stall dvs mocka,mat,vatten och spåna.

Hade SO prov idag. Usch vilken minnesförlust man kan få. Men det gick hysat bra så jag hoppas på ett hyfsat betyg. Men kan jag skylla på att jag var sjuk i fredags och inte hade några grejer till att plugga tills idag? (A)

Imorgon är det gymnasiemässa för alla 9:or på GA. Men jag och Jennifer bestämde oss för att inte åka med klassen utan gå med våra föräldrar på torsdag om jag hörde rätt när Jennifer snackade om det. Så min pappa får hänga med på torsdag med Jennifer och hennes mamma Marie.
*varning, hästtjejerna på språng*
Nej men det ska bli kul. Imon måste jag och Jennifer fixa en praoplats som idrottslärare +  att jag och Disa skulle prao någonstans? tror det blir tjockis stället men aa.

Nu blev det en hel konstig och osammanhängande text så ska nog avsluta här. Ska droga lite Build-a-lot! Hoppas på att mina tidsinställa kommer upp imon!

HEJJ FIN OUTFIT som jag hade förra veckan. *host*
/jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plönninge gymnasiet

2011-10-11 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0