PRAO

Jag ska praoa V.43 och V.45, mellan där alltså V.44 har jag som alla andra höstlov.
Jag har nu mailat mitt och Disa's prao ställe men de vägrar att svara. Tror inte jag har rätt adress så imon blir det att ringa. Om det funkar blir det Godisfabriken här i Alingsås/Ingared V.43
Och sen skulle jag och Disa praoa hos Emanuelsson V.45
Så det blir en blandad kompot och Disa är en rolig filur (haha) så de här prao veckorna kommer nog bli alldels galna av skratt pga Disa är ju som hon är...
Nej nu var jag taskig men hon är en go tjej.

Jag har inte kunnat ringa godisfabriken idag pga våran hemtelefon har levt sitt egna liv och min mobil är inte som den ska, så du vet Disa. Men jag ringer imorgon i skolan!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0