Resultat - DIV 2 final

Jag är otroligt stolt över mina kära söta ponnys idag.

Zack:
Förklass - Det var en omhoppning som passade han perfekt. Korta bra svängar och han var bra framme för skänkeln. 0 fel och därmed en VINST. (första vinsten med honom indu.)

Lagklass - Nolla. Laget gick vidare.

Lagklass omhoppning - Zack var lite trött men han gjorde en till nolla. Därmed VINST indu. Och laget vann för dagen + vann totalen. (Vunnit alla 3 omgångar)

Cindy:
Förklass - ett pet. Har inte så mycket att säga om det. Jag gjorde rätt, hästen gjorde rätt. Var förmodligen alldeles för kvick att ta ner sina bakben och rev bakbommen på oxern.

Lagklass . Nolla. Laget gick vidare.

Lagklass omhoppning - Cindy gick så otroligt bra och vi var nolla och kom 3a. Laget kom 2:a och kom 4 på totalen.

Kan jag säga något annat förutom att mina hästar är så otroligt duktiga? Jag har verkligen inga ord för hur grymma de är!
Jag är glad att över att jag har dem.

6 rosetter hem varav 4 vinst + en 2:a plats ink 3:dje plats.


Stolt ryttare till helt underbara hästar!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0