ridplaner för idag

Idag ska Cindy och Zack bara skrittas ut lugnt. Och pappa ska slå på en sko på Otto.
Otto och Ubbe ska gå samma runda idag. Mycket kondition. Den rundan som jag ska rida liknar en travbana bara att man måste klättra lite och gå i skogen sen går den runt. En jätte härlig och bra runda.

Ska städa iordning både stall och mitt rum idag. Får se hur det går för hatar verkligen städa. Finns inget värre. Men nu är jag grymt sugen på kladdkaka så det får det bli.

Och jag vaknade 20 över 6 idag men låg i sängen till halv 8 och åt frukost. Släppte ut hästarna vid 8 i hagarna med en massa gräs så nu är de lyckliga fyrbenta djur som är ute. Filmerna ska fixas idag och komma upp i veckan. Har vart lite lat med att fixa filmerna men har ingen ork till det när man rör på sig varenda minut tills man ska sova. Inget lätt liv (haha)
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0