Så rätt!




Kollar man på filmen så förstår man hur jävla farlig min/ridsporten är ! Hade aldrig tänkt på det !
Eftersom att allt är så himla givet?
Klart jag inte kommer bli ''rädd'' , eller osäker , eller ''försiktigare'' .. men filmen får en att tänka !
Kolla och se !

Jag har faktiskt pluggat Franska , och nu ska jag göra min IUP , eftersom att jag ska ha utväcklingssamtal imorgon *jiippiiii!* -.-''

så nu måste jag jallaaaa , eftersom att jag måste duscha oxo !<3

--JUSSSTTEE !
Idag red jag båda ponnysarna , och de var suveräna ! skiiit duktiga !


så nu ska jag dra xoxo

PS: hmmm kanske jag säger en hemlis snart? om ponny-planeringen ? hmmmm .. vem vet??

//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0