Sjuk

Jag är sjuk. Spydde igår om ni ville veta men mår bättre nu. Men jag känner inte av något mer, måste ha ätit något helt fel och blivit halvt 'matförgiftad'.  Har longerat Cindy och ridit Ubbe och Zack, mer om det senare!

Har inte kunnat uppdatera idag pga inget internet. Det blixtrade och åskade igår vilket resluterade inget internet. Blir alltid så. Men pappa har fixat det och jag har en hööög med bloggideer nu!

Nu måste jag fixa det sista och bege mig ut och mobba Mi lite som är här. (skämt åsido) men ska iaf ut och skoja lite med de 2 mer friska.
/jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

Sv: OMG ge mig !! :OO <33 puss på dig

2011-10-07 @ 22:27:53
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0