Solen är uppe

För engångsskull så är solen framme. Nu blev jag ännu mer sugen på att rida.
Men jag ska rida ut Ubbe en lång runda så han får komma ut riktigt ordentligt och träna sin kondition och styrka ännu mer.
Sen ska Mi rida Zack och Emily ska rida Lana, då ska jag hänga med på Otto. Vet inte riktigt vad vi rider men det blir nog en långtur därmed.
Cindy vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Om jag ska rida ut henne eller inte. Tror det lockar mer att rida ut en långtur istället.
Och om inte Annika kommer senare och ska rida Palett så ska jag rida henne. Småhoppar nog lite i paddocken. Ska prata med mamma sen.

Nu ska jag byta om och gå ut och börja med första hästen. Jag vet inte riktigt hur min uppdatering blir just för dagen. Men kommer nog komma in något lite då och då.

En jätte dålig bild men såhär ser det ut just nu från mitt rum. Solen är uppe (även fast man inte ser det på bilden)
Haha!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0