Startlista till Bulycke GP-ponny kval

Ska ju hoppa Cindy i GP-ponny nu på söndagen. Inte för att jag ska gå vidare utan mest för en kul grej och få veta stilpoäng och vad en rutinerad hästmänniska tycker om en.
Jag gillar att få lite kritik (schysst nivå) så att jag kan fortsätta framåt och ha flera grejer att traggla med.

Och att kvala med Cindy i GP-ponnyn vet ju alla att det inte håller för Cindy är ingen stil ponny, hon är het och springig men jag gör det bästa av situationen och bara ha kul. Jag är medveten om att vi kanske inte gå vidare men vi gör det mest för att få rutin och tävla tillsammans. Så ta det inte alltför seriöst bara! :)

I förklassen som går i LB, startar vi som nr 37 av 54.

Och i GP-ponny kvalet som nr 11 av 57


Wish me luck?
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0