svar på kommentar/fråga

Emily har väl inte ridit någon LA på Lilleman? då får hon ju inte hopp finalen om hon går dit för hon har ju inga nollor! (Svara gärna i ett INLÄGG!

Svar: Emily har kvalat in till Msvb med Lilleman (dvs 3 nollor i LA) och har också startat Msvb med godkänt resultat. Kom t.ex 2a i sin debut. Så jo, hon får hoppa finalen!


Du verkar jätteduktig på hoppning!! Detta kanske låter som en dum fråga men jag undrar hur man blir lika duktig som du är? har ridit ett tag men inte lärt mig så mycket på ridskolan som jag skulle viljat :(

Svar: Tack så mycket!  Träning ger färdighet. Allt händer inte på 2-3 veckor utan det tar sin tid. Jag har otroligt mycket kvar att lära. Så ha en bra tränare och mata på kunskap hela tiden. Ta in all bra kritik och försök alltid ha mål som är realistiska!

/jenny 

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför finns det inte några resultat därifrån då på tdb?

2011-11-01 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0