Tjenis-penis !

Hej hej bloggen!
Igår blev en lyckad kväll med mycket skratt o.s.v !
Vi kollade på 2 st filmer !
•Hur många lingon finns det i världen.
•? vette fan vad den hätte!

men båda var grymt bra :D :D

Som ni vet så dressyr tränade jag igår , och det gick såååå jääävllaaaa bra ! SKOJJAR  INTE! både jag och Rojsan var helt genom svätt ;)
Idag blir det att träna igen , för samma tränara , så vi får se hur det går ;)

Kanske kan få tag på lite bilder som bevis ;) nää skojja ! men min kompis tog lite kort så , får kolla med henne !

Nu ska det bli frulle , med fanny !<3

Bilden för idag får jag och Rojsan stp för! En av de första ridturerna med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0