Tränat Ubbe

Har tränat Ubbe för Emma idag. Det gick riktigt bra förutom att jag blir lite för passiv med min skänkel när hindrerna blir högre. Innan har han exploderat och stuckit så fort man har lagt till skänkeln. Nu kan/måste man hålla om med vaderna och skänkeln för att få han att ta tag i hindret.
Självklart hoppar han men det ska inte vara på fart och idag hittade vi mellan läget. Känns bra inför Änglahoppet!

Imon får jag se vilka hästar jag rider. Helt slutkörd nu. Jobbat som en galning på praon idag. Första en och en halvtimme tog jag det lite lugnt innan jag fick en massa att göra men kul var det! Och nu har jag tränat Ubbe så jag är riktigt trött. Hungrig också, så bli en lite macka nu!

Skriver mer imorgon. Har slut på ideer
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0