Träning

Imon blir det träning med mina fina prinsar. Zack och Ubbe ska tränas för Anna Emanuelsson.
Ubbe som är galet långhårig kommer man kunna vrida svettet ut ur han. Men har inte kunnat klippa honom pga vädret. Funkar ju inte riktigt att klippa en blöt häst?!
Men han överlever en timme.

Zack är alldeles lagom långhårig. Han har så fin päls så man vill inte raka av den. Så den ska få sitta på då den inte växer något så länge du har tjockt vinter täcke på honom.

Jag är inte helt hundra när träningen börjar, antingen 5 eller halv 6. Zack går första gruppen och Ubbe precis efter. Båda blev ridna idag och blev av med en del av sin energi. Med detta sagt så stänger jag ner datan och gör iordning mig inför sov-time... Annars kommer jag aldrig upp ur min säng imon!


Jag kom på att jag har en hel hög med bilder på Elsa som hon tog på sig själv i helgen med min webkamera. Hon gör något otroligt konstiga bilder... Kanske kommer upp imon?
/jenny

Kommentarer
Postat av: ELSA BERGMAN

DÅ DÖR DU JENNY LILLA, ELLER SKA JAG KALLA DIG STIKKAN?



<3

2011-10-20 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0