träning med Ubbe 3/10

Tränade för Emma idag. Egentligen skulle det vara Anna träning på Torsdag men pga olika orsaker så blev den träningen inställd och Anna kunde ingen mer dag i veckan så då tog Emma över den och vi tog träningen idag.

Emma är grym som vanligt och verkligen rättar till detaljer, underbart!
Ubbe hade lite för mycket energi men vi övade 3 hinder på medellinjen samt olika bågar med hinder ur sväng.
Ubbe gjorde det galant. Och vi rättade till småfel och min skänkel skulle ligga mer om och inte 'stå rakt ut' då den lätt gör de när Ubbe är pigg då han är väldigt känslig ponny och exploderar väldigt lätt om man lägger på för mycket skänkel.

Men vi gjorde det bra idag och Emma var nöjd.

Och nu har jag skickat lite svenska uppgifter till min svenska lärare. Ska göra en bokrapport imorgon samt plugga spanska prov som är till torsdag + SO prov på måndag.
har en hel del att ligga i.

Och såhär tycker jag om att plugga...

Nu måste jag äta något innan jag ska sova. Läxor får vänta tills imon!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0