Veckans planer

Inför kommande vecka är det en hel del grejer som händer b.la

* Träning för Malin Lindqvist på Onsdag med Otto.
* Träning för Anna Emanuelsson på Torsdag med Zack.
* Änglahoppet med Ubbe fredag-söndag. Hoppar inte warm up;en som är på torsdag då vi tycker det blir alldeles för mycket för dem. De behöver inte hoppa den egentligen så vi skippar helt enkelt den.
Vi bor ju såpass nära Borås så vi åker fram och tillbaks hela helgen och hoppar en klass varje dag.

Fredag - LA
Lördag - LA+5
Söndag - om jag går vidare till B-final (consulation) så hoppar jag LA. Om jag går vidare till A-final är det MsvB som gäller.

Emily har Lilleman och hoppar samma höjder. Så det blir endast 2 hästar. Riktigt skönt faktiskt.

Bild från början av året när min fina prins kom till skogarna!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Lina

Emily har väl inte ridit någon LA på Lilleman? då får hon ju inte hopp finalen om hon går dit för hon har ju inga nollor! (Svara gärna i ett INLÄGG!

2011-10-31 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0