visste ni...

att jag är mer pojkaktig än tjejig?
Jag har alltid känt mig mer bekväm i killarnas sällskap. Skoja runt och de accepterar för den man är. Lyckligtvis så har jag ju underbara tjejkompisar och trivs likabra i deras sällskap.
Men det var först i slutet av 7:an som jag bytte stil. Innan gick jag runt i byxor som var förstora och inga tighta kläder här nej. Utan lite mer pojkig.

Jag har lättast för att bli vän med killar för de accepterar än direkt medans de flesta tjejerna avvaktar. Nu säger jag att det kanske inte alltid är så men oftast.  Och när jag är med killarna i min klass eller mina andra killkompisar så får jag oftast höra att jag är mer pojkig. Det är inte så att jag vill vara kille, nejnej. Utan jag har klickat mer med mina killar än med tjejer!

Men jag har tjejkompisar, otroligt många så tro inte att jag går runt och är med killar hela tiden. Tjejer är så superduper bra att ha, killsnack,kärleksnack o.s.v.o.s.v


pierre,wille och jag på bilden. tyå såna här typ av byxor gick jag runt i. Nu går jag runt som alla andra, tighta byxor vilket är snyggare på tjejer!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0