11 september 2011

Usch vad sommaren har gott ruskigt snabbt. Känns som det aldrig blev sommar innan det blev höst.

Men hästarna som har fått gå idag är alla faktiskt.
Ubbe - skrittade ut ca 1 km och sen trav och galopp hem.
Zack - red jag ut i ca 30 min.
Cindy - red jag ut i ca 30 min.
Otto -  red jag ut. Galopperade och kortade/längde galoppen. Klättrade lite också. (konditions-träning)
Palett - Har My ridit nu. Hon fick rida i hagen pga tappad sko på Palett.

Förutom att jag har ridit så har jag städat det lilla stallet och fixat en hage. Pratat med min granne om det mesta, vilket var rätt skönt. Mockat det lilla stallet. Pratat i telefon med en som betyder grymt mycket och ska snart ringa min andra hälft. Sen har jag tagit det lugnt de sista timmarna på eftermiddagen, längesen jag tog det riktigt lugnt.

Så jag ska återgå till att ta det lugnt för att sen hoppa in i en varm dusch, men innan detta så ska jag ta in hästarna här hemma för natten ink de andra i det lilla stallet. Får se om jag orkar fixa en outfit!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0