21/9

Idag var skolan helt konstig.
Det var nog för jag var en aning förvirrad i morse osv.
Men skolan segade sig fram men har man bra vänner så blir dagen lite roligare.
Efter skolan gick jag med Disa och Luka. Men sen skulle jag träffa några andra innan jag åkte hem så då blev Disafisa sur(ironi) Disafisa är min bebis ändå.

Jag gick in till en pizzeria och snackar med Emil,Erik och Niclas. Och min stalker Luka hängde med men han stack rätt snabbt. Men satt där och snackade med dem och tog 4 bussen hem.

Nu är jag hemma och har ätit mackor! SÅ gott när man är hungrig.

Planerna för hästarnas del idag är att Ubbe och Otto ska ridas. Fixa stallet här hemma då My och Emily tränar.
Och sen fixa det lilla stallet, dock inte rida varken Cindy eller Zack idag då tiden inte räcker till.

Så det gäller att planera och lägga upp hästarnas träning och verkligen verkligen planera för att allt ska kunna gå ihop.
Nu ska jag avrunda detta otroligt tråkiga inlägg och byta om och gå ut till stallet.

CIAO
/jenny

Kommentarer
Postat av: carolina - Stall Assla

Har du anmält dig till vår tävling? Då tycker jag du ska göra det nu och tävla om ett fleecetäcke från Catago! http://asslatjejerna.blogg.se/2011/september/tavla-om-ett-catago-fleecetacke.html#comment

2011-09-21 @ 18:31:36
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Disa

Sv; hahaha jaa, men massa på Ga tror att jag ska ha fest bara för jag sa att min mamma inte va hemma ;o HHAHAHAH!

men du får vara med mig dåå <3

2011-09-21 @ 20:47:20
URL: http://disagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0