<3

Hej hej bloggiiichhh !
Just nu sitter jag nyvaken på en MÅNDAG ! , helt otroligt ? ;D jo men det är nämligen så att jag är ledig idag p.g.a att vi åkt så himla mycket buss eller ngt? vette fan ? ;D så jag sitter och njuter lite , och sedan ska jag fixa en jätte god frulle ?! JAAA
men jag tänkte visa Rojsan's och Prinsen's foderstater?
Detta år då Rojsan's som ni kanske ser!
•Hon får totalt 9 kg hö om dagen!
•Hon får totalt 1kg havre om dagen!
+Vi ger henne ett extra halvkilo betfor efter träning.
•Då Rojsan är en mer nätt ponny så ger vi henne så mycket mat som det går ^^
Prinsen's foderstat !
•Han får totalt 8 kg hö om dagen!
•Han får totalt 1 kg havre om dagen!
+Han får också ett halvkilo betfor extra efter träning.
•Som ni kanske såg så får Prinsen 1 kg mindre hö! , han är den typen som går UPP och inte NER , så han ger vi bara so som behövs !
Dom flesta brukar bara ha vanliga foderstater , utan färg och annat skit .. men jag ville att dom skulle ha lite roligare sååå .. det så ;D
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0