Allt klart

Nu är allt klart. Har ridit Zack,Cindy och Ubbe som jag sa tidigare.
Ubbe travade jag ut på vägen ca 5 km i låg form med mycket tempoväxlingar. De satt som en smäck och han skötte sig alldeles utmärkt. Lite seg i början men de släppte efter han blev varmare i kroppen.

Zack galopperade jag ut barbacka.

Cindy hann jag inte rida så länge då pappa slog på en sko senare på kvällen. Men galopperade en hel del.

Imon blir det att ta Zack och Cindy i första hand och sen Otto. Om jag hinner med så rider jag Ubbe också.
Men detta sagt så har jag inte så mycket att säga förutom att jag ska kolla klart på CSI NY som är på kanal 5.
Blir något tidsinställt imon på dagen.

GODNATT!

bild på dem på några av de bästa hästarna.
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0