ändrade planer!

Imon är det träning för Emma E med Zack ist för Ubbe. På Onsdag är det träning för Anna E med Ubbe ist för att träna Otto för Malin.

Så idag red jag Zack och Ubbe.
Zack - konditions träning. Mycket galopp. Trots regnet skötte han sig bra.
Ubbe - skrittade jag ut. Himmelen öppnade sig mer en förut och jag invigde mitt regntäcke som jag fick i DIV2. Riktigt bra var det.

Nu har jag kollat på Idol och nu har jag ingenting att göra. Ska ta fram kläder inför imon då jag kan sova 10 minuter längre. Har alltid beslutsångest över kläder på morgonen. Men imon lär det bli dålig uppdatering. Kanske fixar ett tidsinställt, men sen blir det rätt dött.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0