BÄSTIS/dagens bild

Glömde ju berätta...
Jag träffade min underbara vän idag efter månader/veckor som vi har träffats så kom hon till Alingsås idag och träffade mig.
ÅÅÅÅH vad jag har saknat henne. Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. Emil var med så han fick höra på mitt och Amandas girltalk men han tyckte det var intressant och la in någon kommentar lite då och då. Feminem Emil :)

Men jag längtar tills jag får träffa henne igen och att jag tar med mig pengar så vi kan fika lite hehe, istället för att dega på terminalen som vi gjorde idag.
Med detta sagt så kan jag gå och lägga mig med en bra känsla att jag faktiskt skrev detta, kände mig så himla taskig att inte skriva om sin vän som man inte har träffat på 100 år så ja. Ett inlägg blev det!

detta blev dagens bild bara för att hon är så söt!
/jenny


Kommentarer
Postat av: AMANDA

JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA BÄBIS PLUTTINUTTIGULL <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-01 @ 00:47:32
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0