Blir nog så...

Hej .
Mamma har kommit på att det kanske blir billigare med att köpa nya schapps/stövlar???? SMART VA ?
Eftersom att vi lagar mina pioneer stövlar 24/7! och nu har vi precis betalat 600:- för att byta båda dragkedjorna , eftersom att dom släpper hela tiden -.-''
Men dock ville inte mamma betala 2800 kr för ett par Dyón schapps .. och jag förstår henne lxm? Men mamma var inne på AleRidsport idag .. och vi känner dom som äger affären .. och dom tyckte att vi skulle köpa domma ist ...
Ett par schaps från

Veredus Duetto Shortchaps!

Tänkte visa beskrivningen på dom ...

"Fantastisk leggings från italienska Veredus! Än en gång överträffar de sig själva i kvalitet, stil och innovation. Tillverkad i samarbete med Dy'on. Mjukaste möjliga greppskinn med detaljer som gör "det där lilla extra", som t.ex. snygg logotype i aluminium, inpräntad logga framtill i lädret, samt sista biten av läderflärpen framtill ersatt med Veredusprintat resårmaterial, för största möjliga komfort och finish. Snygg Veredus logga på fotbandet.
Måste provas!"

Dom är ju ''nästan'' som dyon schappsen? .. och passar dom bra så tar jag nog dessa ist ;)

Nu ska jag redigera och sånt .. mera update snart .. woopwoop ...

xoxoxo
// Kelly '')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0