dagen = grym

Dagen var lätt grym. Roliga lektioner, roliga människor.

Men efter skolan drog jag och Jasse och träffade Emil och Erik. Vi hängde runt i stan i typå 1½ timme men gud vad kul vi hade. Längesedan jag verkligen hade så kul.

Jasse tog sin 4 buss medans jag fick åka samma buss som Emil och Erik. Snackade med dem tills jag skulle gå av.
ÅÅÅH vad glad jag är. Den här dagen behövdes verkligen och är taggad för allt just nu.

Ska rida hästar, dock inte alla men de som behövs, putsa, packa  och något ni inte visste är att Jennifer som driver bloggen http://ponyryttarna.blogg.se kommer hit och lånar transport och bil pga av olika orsakar.

Återkommer ikväll!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0