Dagen i text

Sovmorgon till halv 8 men vaknade tidigare än beräknat. Men gick till bussen i regnet vilket inte gjorde mig någonting när det är musik i öronen!

Men skolan gick hyfsat snabbt och det var mycket skoj under lektionstiderna. Dessvidare var inte Jennifer där, min plugghest kompis så det blev lite oseriöst jobb idag men anteckande allt och svarade på fråger = mycket bra!
Lärde mig en hel del också som jag säkerligen kommer få berätta för Jennifer! (http://ponyryttarna.blogg.se) HON VAR SJUK :((

Red Otto i paddocken. Tog något enstaka språng på en oxer på 70 oxer max och han tog den utan problem. Galopperade ut han lite för att öka upp konditionen sen skritta jag han hem.

Zack & Cindy longerades i paddocken sen ut på en promenad.

Ubbe vilade.

Vår granne hyr ut en sommarstuga där en tjej bor just nu som är riktigt duktig med hästar. Hon har börjat rida Palett lite igen. Skrittar ut och lite skogsturer lättare sagt och hon är fast vid henne så hon kommer hit och kollar så att det är okej att rida Palett (så att Palett inte är riden) annars så tar Annika som hon heter hand om henne.

Kollat på Idol nu. Ska hoppa in i duschen sen kallar sängen på mig.


så rätt!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0