Dagens ''göra''

Tjeenna bloggenn!!
Imorfon drar jag mot essunga (vart det nu ligger?!) Tävlingen börjar kl 9.00 och då behöver jag eller mamma gå upp och ge Hästarna frukost ganska tidigt eftersom att rojsan inte käkar ngt i transporten! Så det får bli att de får mat vid kl 6.00 tiden? ilf , tanken var att vi skulle åka vid 7-halv7? Vi ska oxo stalka FANNY TEIBL dit eftersom att vi inte kan vägen (NOG'S?) jeeaaah ;)
Ilf jag tänkte rabbla upp dagens's ''göra'' :P

-Sticka ner och tvätta min skjorta *ojj*
-Byta om till ridkläder.
-Sticka ner till stallet.
-Mocka!
-Göra höpåsar!
-Rida Rojsan.
-Rida Prinsen.
-Putsa all utrustning.
-Packa allt som ska med till tävlingen!
-Tvätta Rojsan. (Jag lär ju också bli tvättad !)
-Fläta svansen & göra en söt liten knopp i pannan ^^
-Linda Rojsans ben.
-Packa in Rojsan (inga bajs/kiss fläckar TACK!)
-Gå hem!
-Duscha?
-KÄKA TACOS! mmmmmmmmuummms!
-Lägga fram kläderna som jag ska ha på mig!
-Och sist men inte minst ! ----> SOVAAAA!


ahh , kommer säkert bli mer saker som kommer på listan .. blir alltid så ;)

Sötaste ''Olle'' :') Saknad! STORT!
Visst ser han snäll ut?

Men den jä*** kunde allt slänga av fanny nåågra gånger ^¨
Aja nus ska jag dra :P

xoxoxooxoxox

//kelly

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahhha fy fan vad söt han är ;D :D <3 Saknar han något förfärligt :(

2011-09-30 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0