DIV 2 OMGÅNG 2

Imon är det dags för Div 2 Omgång 2 som gäller. Det är några ryttare borta men det hindrar inte oss från att ligga på toppen.
Vi ska hämta hem lastbilen idag och då är det 4 hästar som åker med till tävlingen.
Lana
Thistle
Zack
Cindy
Sen så skulle Jennifer och hennes mamma komma hit och låna våran bil (dragkrok) men vet inte om de ska ha transporten eller inte ;)

Så allt ska fixas idag, packa och fixa hästarna. Jag satt och fundera på schabrak igårkväll. Jag vet att en viss Jennifer Ekberg lär döda mig om jag inte har mitt röda JW på Cindy så det får Cindy ha.
Men för Zack's del. Ett blått eller ett vit med guldigkant?

 Jag är taggad inför imon och tävlingen är i MARK.

bilder ifrån vinter 09-10
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0