En massa kvar och klockan ställd på 5

Imon blir det att gå upp klockan 5. Hann inte packa några grejer men putsa gjorde jag förutom Zack's grejer eftersom de är i andra stallet så det blir till att putsa hans grejer imon och packa in i lastbilen.
Ska bli lite spännande att lasta Cindy, Zack och Lana imon då de aldrig har åkt lastbil innan. Thistle gjorde ju det till Varberg utan problem.

Vi hann tyvärr inte provlasta idag då klockan blev för mycket men vi får hoppas på att det går bra imon med lastningen!

Men detta ska iaf packas: (om ni är intresserade av att veta)
* Benskydd x2
* Träns x2
* Sadel x2
* Förbygel
* Schabrak x2 (ink ett Nääs schabrak till varje häst)
* Magplatta x2

Det var nog det enligt hästgrejerna på hästen men till mig:
* Hjälm
* Väst
* Stövlar
* Sporrar (ifa)
* Spö (hoppspö)
* Kavaj
* Skjorta
* Vita ridbyxor (kläder över de vita kläderna)

Och lite övrigt:
* Havre/Betfor
* Vattendunk md vatten
* Hö
* Krubba x4
* Vattenhink
* Borstar
* Putsmedel
* Täcken för väder

Detta var de jag kom på nu och jag glömde säkert en hel del. Men nu ska jag sova då jag ska upp 5 och packa osv som sagt. Sover säkert i lastbilen sen, haha!
Hoppas ni får en grym helg. Det ska jag ha, för idag var den bästa dagen på länge och det ska fortsätta gå uppåt!

btw, besöksrekord häromdagen, awesome!

Bilden ovan är från min och Zack's första CR UTOMHUS.(2009)
60x60 då och han hoppade föööör högt. Har en annan bild på det men den ska ni får se en annan dag.
Min bäbis!

/jenny


Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

Neää :((( Bara pytte litet. De är typ ponny och förlitet till hajen.. :(

Har serri inga roliga sett.... BAJ

2011-09-02 @ 23:09:51
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0