GAAAAH

Jag är verkligen inte bloggsugen. Usch, livet är komplicerat. Fy och blä.

Men idag hade jag 3 bommar på varsin långsida och joggade över dem. Sen hade jag lite småhinder mellan så jag varierande ridning, paint bild kommer kanske,kanske imon!

Ubbe - red igenom honom från topp till och tå. Han slappnade av riktigt bra och tog bommarna med luftiga steg(inte stressigt)
Zack - red jag mest framåt. Hittade suget och först då kunde jag sitta tillbaks och hålla emot lite. Han sög tag mot små hindrerna och galoppbommarna (de som var travbommar innan)
Cindy - red jag barbacka. Hoppade lite och bara övade omhoppningsvängar.

De andra, Palett och Otto vilade. Imon är det att packa en massa inför Lördag, AMANDA LILJEVALL...
när du ser detta, smsa mig!

Förlåt för detta otroligt tråkiga inlägg men fixar bilder osånt imon på de övningar jag gjorde idag. Men det kommer först imon kväll.

GODNATT!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0