GAAHHH!

Hejhej .. idag var det plupp-träning för Josefin! SKIIT bra tränare säger jag bara ! synd att jag inte vet vad hon hete i efternamn ''pinsamt''!
ilf , träningen började med små hinder , med volter och bågar. Sedan satte hon ihop en bana , som fortfarande låg på 80? , men hon frågade och då fick jag ilf hoppa 110/115?
Men efter det så kände jag bara WOW ! vilken ponny jag HAR! så jag frågade ifall jag fick hoppa liiite högre .. så vissa av hinderna låg på 125 :D
dock gick Rojsan på HÄST avstånd ! eftersom att hon har så stor gallop , och eftersom att hon är så himla stark och svår att korta .. så rev hon i kombinationen UT .. och då tog hon med sig HELA hindret .. och efter det hoppade hon som om hindret låg på 140 HAHAH . jajajajaj !
underbar ponny , skojjar inte ^^
Aja , nu ska jag dra ner och käka ngt
xoxo
gaahh , vet , behöver NYA bilder på mig och Rojsan .. ska försöka fjäska med ngn av mina vänner med kamera
heheh (Y)<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kelly och heter Josefin Hansen

2011-09-08 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0