Gårdagen och idag

Igår red jag ut Zack och Ubbe, skulle ridit Zack och Otto men då kom jag på att det var träning idag med Zack och Ubbe så de två sista som jag sa nu fick gå igår.

Träningen idag kunde inte gått bättre.
Anna tyckte Zack hade utvecklats riktigt bra på marken och hoppmässigt så var han klockren.
Och enligt mig så skötte Zack sig riktigt bra och gjorde allt så otroligt bra. Jag är mer än nöjd.

Anna tyckte att han blir lugnare för varje träning. Vilket är bra då han egentligen är en stress ponny men man märker inte av det längre. Han jobbar lugnt och fint och tänder till i hoppningen vilket är positivt.
Han hoppade mig ur sadeln flera gånger då han hoppar med otroligt mycket mer rygg än förut då han löste allt på fart men nu idag var träningen riktigt riktigt bra. Både jag och Anna var nöjda över dagens träning!

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0