Godmorgon

Nu sitter jag här i min underbara sköna säng. Vaknade för timmar sen men har så ont i hela kroppen så jag kan knappt gå. Men jag tvingar mig upp på mina hästar, de ska ju trotsallt ridas även hur ont det gör. Man ska bita ihop!

Men jag har ett väldigt stort blåmärke på mitt högra ben så om någon ens nuddar det så skriker jag för att det gör så otroligt ont så jag hoppas att mina hästar kan uppföra sig någorlunda idag när jag hoppar upp och inte går iväg. Men nog om att jag har ont.

Har suttit och sjungt med denna låten i några dagar då vi ska kunna spela och sjunga den här låten i musiken. Vi har en ny lärare som är grymt bra och jag är riktigt nöjd med henne.

Nu ska jag ut till stallet och fixa. Sen in och byta om till ridkläder och rida. Sitter just nu i myskläder. Men hoppas ni får en bra dag, jag ska ha det för ikväll blir det en massa plugg inför prov imon!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0