Haha, efterbliven

Jag skulle gått upp halv 6. Men jag somnar om och vaknar tjugo i 7 (tror jag) och slänger kläderna på mig, springer ut och ger hästarna mat. Springer in och sminkar mig och kommer på att det finns ingen som kan köra mig om inte mamma kommer hem (hon jobbar natt)
Så jag satte mig vid köksbordet och väntade men sen kom jag på att min tv var på...
Jag börjar gå till mitt rum samtidigt som jag kollar på klockan och då är klockan bara 6. Vet ni hur skönt det var eller?
Trodde verkligen klockan var sju men nej. Så efterbliven är jag och den här morgonen började med stress men nu ska jag äta frukost i lugn och ro. Byta kläder och sen börja gå mot bussen och möta upp mamma som kör bil så släpper hon av mig vid bussen.

Hoppas ni får en bra dag!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0