helt slutkörd

Jag är riktigt trött nu men ska fixa filmen på mina systrar så den kanske kommer upp imon.
Men idag blev min prinsessa, Cindy rakad!
Klippmaskinen levde sitt egna liv någon gång men nu är hon är rakad och klar inför Lördag. Zack vet jag inte om vi ska raka då han brukar få en lugnare vinter för att hämta in allt från året som gått och rids då inte lika mycket utan mest i snön och ha kul.
Mer hästar ska rakas när vi har tid/ork!

Imon blir det en lång och jobbig skoldag. Ska springa 'Nolhagastaffeten' som det heter och jag fick äran att springa 525 meter.
Usch vad jobbigt och tråkigt då det är världens längsta backa uppför ca 300 meter. Jag är absolut inte den som tränar men har en hyfsade kondition men detta tar ju kål på en. Men ska försöka lägga upp tidsinställda så det kommer upp lite olika inlägg!

Förlåt för rörigt inlägg men är trött om satan!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0