hoppning

Jag får väldigt dåligt samvete att inte hinna skriva här på bloggen. Men plugg och hästar tar all tid så får priotera bloggen sist,tyvärr. Men ska skärpa mig och försöka slänga in ett inlägg ibland!

På schemat idag står det att jag ska hjälpa min syster My som ska hoppa våran lilla söta A-ponny i paddocken. Ett liten film kanske kommer upp?
Efter henne så ska jag hoppa både Cindy & Zack. Om ni är intresserade så kommer det även film på dem med.

Ska egentligen bara trimma inför Lördag då det är DIV 2 omg 2 med de tre ovan. Så ska känna lite på dem och sen på torsdag och fredag blir det uteritt.

Har lite blogg-grejer att fixa nu. Lite roligare inlägg, Lite roligare att läsa ;)
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0