ingen tid och för trött

Usch vad trött jag är. Somnar med datorn i knäet, då är man trött!

Hörde att pappa kom med lastbilen men allt är putsat och klart så det är bara att packa in allt imon. Och övrigt idag så skrittade jag ut Ubbe en riktigt lång och skön runda längs sjön på ca 45 minuter. Zack och Cindy skrittades ut ca 20 min.
Friserade Zack och Cindy lite och nu står de inne i sina boxar med flätade svansar och Cindy har ett fleecetäcke på sig då hon är rakad.
Zack klarar sig än så länge då det är fint väder.

Har en massa roliga grejer att blogga om men känner att jag verkligen inte orkar nu. Blogglusten är på skala 0. Och jag vill verkligen göra er glada med en massa bilder,överraskning efter överraskning men känner nu efter har bloggat (nästan) varje dag att nu tog det stopp. Sprang ju idag också (kom 4.a) så det sitter nog en hel del i det att jag är trött och orkar ingenting.
Dessutom ska jag ladda upp mina batteri o kroppen inför imon, klockan är ställd på 05.15. Wish me luck att komma upp då!

Godnatt läsare, lovar att blogga en massa när jag kommer hem imon eller så blir det på söndag!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0