kelly style !

Kikade runt lite på monki .. massa saker som jag vill ha .. ska snacka lite med mammsen ^^
Black and white !












-Nothing els ?
*ohh yes !






''Lite'' grejer som står på (mamma snälla) -listan ^^
Hoppas på ngt ilf ;)
Just nu sitter jag och pluggar . mest matte och ska fortsätta snällt och lydigt ;)
Både Rojsan och Prinsen fick vila , och jag var bara nere snabbt i stallet och mocka och släppte in ponnysarna eftersom att det spö-regnade ! , sedan hem och plugga så sa mamma att hon skulle ta stallet (tnx mom!)
Nu ska jag tbx till ''pluggandet'' och sedan blir det att ta fram kläder för morgondagens skoldag .. och ta en skön dusch!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0