Lite skillnad ? eller ?


DAG (1)
EFTER (CA 8VECKOR)
Jag tycker allt att hon byggt lite nacke ilf ? eller .. hon har dessutom gått UPP i vikt? .. och djälv tycker jag att det var bra för hennes del , eftersom att hon nästan bara var skinn och ben när hon kom hit? .. jag tycker det är gött när det ger lite resultat då rojsan inte var lätt ALLS när vi fick henne .. och är fortfarande trixig .. men jag kan henne bäst av alla som ridit henne , och just nu går det nästan bara uppåt , dock har hon kommit på att hon kan lätta fram när hon tycker det blir jobbigt .. men då sätter jag på henne gummi-snodd då det tar imot när hon drar upp huvudet .. och då tycker hon att det inte är någon ide att ens försöka .. Men jag spänner den absolut inte , eftersom att jag vill kunna henne utan ! . men DOCK använder jag den i gallopp dom dagarna som hon är en riktig beatch^^ För jag tycker inte det är ngn ide att ens försöka bråka med henne , för alla har vi våra dåliga dagar ;)
------------------------------------------
Hoppas att det inte bara var jag som tyckte att hon fått lite mera muskler, för då gråter jag fan ;)
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0