Måste göras IDAG!?


Hejhej bloggen! Idag är det Fredag ( Äntligen!) Och som alla vet är det Lördag efter Fredag ? .. oohhjjaaaa fattar inte att jag ska tävla imorgon :D Ilf .. imorgon skulle jag egentligen jag vara i SKOLAN? :S för det är 10-års jubleum för min skola , och så skulle vi vara lediga på Måndag? , men jag tig ledigt eftersom att jag skulle tävla ^^ ( hahah mamma blev inte så glad när hon fick reda på att men var ''tvungen'' att söka efter ledighet?) .

Ilf ! till en helt annan sak ;)
Inför tävling måste det putsas-tvättas m.m ? och IBLAND så känner jag för att skriva en liten lapp på vilka saker som måste göras inför tävlingen (konstig ?) hahah , men det blir så himla mycket enklare faktist! för då kan man lixom gå igenom sakerna när man är färdig?
ilf så jag tänkte rabbla upp alla grejer som måste göras IDAG!



Jappp japp , nu ska jag käka lite mat , och sedan följa ''Lappen'' ;d

xoxo

gaaaah , bilden för idag fick jag och min underbara BROR stå för ;D (cute?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0