Mjörnvallen

Idag var det Mjörnvallen för C och D lagen. Allt från att kasta kula, spjut till att hoppa häck, längd och tresteg, får ju inte glömma 60 m.

Mitt i allt idag mådde jag riktigt dåligt. Kunde inte äta innan jag mådde piss. Så fick gå hungrig ett tag innan jag tryckte i mig min baguette.
Gick sen mot skolan då jag träffa Jack och Luka. Tog 2 bussen hem och fixade stallet. Gjorde dock inte allt då jag blev yr och var spyfärdig. Och jag vill INTE vara magsjuk.
Och jag ville så gärna träna idag då jag älskar att träna så jag bet ihop och tränade i 1½ timme. Sov en hel både vägen dit och vägen hem.

Nu ska jag försöka sova bort detta och hoppas på att de är borta tills imon för imon ska vi få gymnasie information. Kanske inte så intressant men jag måste vara öppen för alla sorts information då jag inte vet vilken linje jag vill gå på. (återkommer till detta)

julia smygfotade lite bilder på mig idag. Gillar absolut inte att vara med på bild!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0