ni vill inte veta

haha, jag vet att den personen läser detta nu om h*n är så dum att kolla här på min och kellys blogg när h*n är sur på mig men jag har 2 ord; Väx upp.


Ja, dagen började inte alls bra.. Haha, men pratade av mig med Jasse och hon är bäst min bebis!
Pratade även med Amanda också, ännu en bästis!
Sen blev dagen bättre och bättre. Disa var allmänt störd och vi hängde med en massa folk runt och hade riktigt kul. Var i stan och lite överallt.

Tog 4 bussen hem så var med Jack,Luka och Disa = galet konstiga.
Men sen kom saknade Moa och Elsa och var med oss. Moa och Elsa hängde mig till bussen när alla andra hade gått av olika orsaker... (haha)

Sen världens roligaste busstur hem på länge = behövdes.

Så min dag har vart helt okej och ska ut och rida hästar nu. Tror det blir bomövningar för Otto's del, de andra ska ridas ut! Cindy får jag gå en promenad med då hon har tappat skor.

Uppdaterar senare ikväll!

/jenny

Kommentarer
Postat av: jasmin

naw du är bäst wonderchild <3

2011-09-17 @ 23:39:12
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/
Postat av: Disaaaaa

hihhiihih, du kan va konstig och störd :]

älskar dig min jenny!<3

2011-09-18 @ 15:45:58
URL: http://disagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0