Prins Achra Vaumirpa !<3

I söndags så red jag Prinsen , och han gick super ! då råkade Agnes ta kort på mig .. skit fina kort kan jag då säga!
Kolla hennes blogg!!!
aleewin.blogspot.com








Kärlek till dig Prinsen!
''det har inte alltid varit lätt för dig , missförstånd och problem med hopptekniken.. men tänk vad fin du blivit killen? tänk positivt, om vi aldrig hade köpt dig så hade vi aldrig kunnat göra sig så jävla fin som du är i dag! Den mest underbaraste killen på denna jord, och de kan jag lova er att jag inte säger till så många män!''

From this....

To that ! WOW!
-Mannen du gjorde det!
Love ya !
Bilder från clirren kommer inom kort!
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0