rädd för sanningen och verkligheten

rädd att se sanningen i det hela,
sanningen som aldrig kommer bli så fantastisk.
en sanning som kommer göra mer ont än någonsin.


orden som du sa till mig ekar i mitt huvud, dag efter dag.
jag är på något sätt fast i det förflutna.
jag kommer alltid få en känsla när jag är med dig.
en känsla som ord aldrig kommer kunna sätta ord på.

men soluppgången kom och verkligheten kom ikapp.
om vi står tillsammans eller åt varsin väg spelar ingen roll,
bara jag vet att du existerar och att orden du sa existerar!


den låten ovan här, 'janina - förlorad kärlek' är en låt som har väldigt mycket i ett.

bakgrunds melodin är ju 'my heart will go on' och den låten har jag bara sorgliga minnen av, min fina vän gick bort och jag satt och lyssna på den.
texten är som hon har tagit dem ur munnen på mig.Det är såhär det känns vissa dagar som idag.
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0